De laatste dag

Hello lieve mensen, Morgen is de grote dag :p Ik vind het best wel spannend maar ook echt super leuk! Ik heb echt zin om iedereen weer te zien. Maar ik zie wel een beetje op tegen donderdag. Afscheid van iedereen nemen... Ik denk echt bij alles de laatste dag, de laatste keer dit, de laatste keer dat. xD Alle tassen zijn ingepakt, er moeten nog een paar kleine dingetjes in. En m'n schoolboeken moeten nog in een tas, maar dat is zo klaar. Meer heb ik niks meer te vertellen :p Xxxxx Anna

Nina Linders

Hee anna!

Ken je me nog van School At Sea?

Echt spannend om alle verhalen te lezen van iedereen op hun blogs. Het is al bijna zover! Heb je een leuk afscheidsfeestje kunnen geven? Ik vind het jammer dat ik uiteindelijk niet mee ga, vooral als ik al jullie verhalen aan het lezen ben op reismee.nl! Hopelijk gaan jullie het allemaal super krijgen, het wordt vast heel leuk! Natuurlijk zijn er ook mindere dagen, hopelijk wordt je niet al te zeeziek. Ik wil je heeeeel veel plezier wensen, je zult als een veel rijker mens terugkomen! Het komende half jaar zal ik aan jullie denken, ik volg jullie allemaal op reismee.nl!

Niet al te bruin terug komen he?
Liefs Nina