We zijn aan boord !!!

Heee people !! :D

We zijn gister aan boord gekomen, en het is echt super leuk.

De kamers zijn wel klein en wij slapen zelfs in een nog kleinere kamer dan gemiddeld.

Ik ga nog foto's plaatsten, van de boot en de kamers en gewoon foto's. Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb. Maar ik probeer dat zo snel mogelijk te doen.

Gister kwamen we aan boord en toen hebben we geen hele speciale dingen meer gedaan, alleen de kamers inruimen. Dat was wel een heel werk, maar er is wel genoeg plek.

Vandaag had ik ochtendploeg, dus we moesten het ontbijt klaarmaken. Tess Stijn en ik hebben brood gehaald en mee geholpen

Vanmiddag hadden we championnensoep gehad. Dat was wel lekker ;)

Zonet hebben we een kleine mediatraining gehad en alle veiligheidsdingen op de boot bekeken. De mediatraining was voor de pers enzo die aan boord komt donderdag.

Ja het is hier echt super leuk, tussen de klusjes door doen we spelletjes, en het is echt super gezellig.

Heel veel meer hebben we niet gedaan.

XXXXX Loveuall!

Anna

Hanneke Boersema

Hoi Anna,

Leuk om te lezen, gisteren vond ik het super, de boot bekijken, lekker eten, prachtig weer, leuke mensen ontmoet.
Vandaag heb allemaal kaartjes gemaakt met je blog, gaan wij lekker uitdelen, mochten iemand nieuwsgierig zijn, kunnen ze met je mee reizen.

tot schrijfs, mama

Isis

Heeeee een jongen uit mijn straat, Yke, doet ook mee! Ken je hem? x

tante frouwk

wil graag op de hoogte blijven van je reisheel veel sukses /heel veel groeten /fante frouwk

wat spannend ///

oma Takkenkamp

Van je vader en moeder hoorde ik vandaag over het wel en wee aan boord en je verhaal gelezen.Tot morgen en ik vind het wel spannend.Wel de zakdoek mee natuurlijk.Het gaat vast heel goed en een prachtige reis toegewenst en heel veel plezier.Gr Oma

tante frouwk

een goede vaart en volg je op de weg naar de Azoren en terug /heel heel veel groeten /tante frouwk

Trijntje Melessen

Hoi Anna,

Wij wensen je een hele goede vaart en héél veel plezier. Geniet er van! Een hele belevenis en we zullen je verhalen ook zeker volgen via deze site.

Groeten Trijntje en familie en een knuffel en poot(je)van Nouska

Myrte

Hee Annaa,

Ik Mis je nu al heel erg! Het was wel moeilijk om afscheid te nemen maar, ik zal je welheel veel mailen hoor! wel echt al-les vertellen wat je hebt gedaan en hopelijk doet het internet het een beetje op de boot. Ben benieuwd waar je nu bent vast nog niet zo ver want, je ging gister weg. Trouwens als ik mijn email invul dan staat er dat ie ongeldig is heel raar. En verder wou ik echt heel graag dat ik nu bij je op de boot was, leek me heel leuk. Ik heb het trouwens nog op het journaal gezien was wel grappig.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxvan Myrte

Manon

Heey Anna!
Echt vreemd dat je nu niet meer op school zit, elke keer denk ik dat jij, lian en tess gewoon eerste uur vrij zijn of les hebben ofzo. Ik vond het echt super dat we vrij mochten krijgen om afscheid te nemen van jullie! Het was heel bijzonder en tegelijk had ik misschien ookwel meegewild mr ja. vooral toen we bij IJmuiden waren en ik besefte wat jullie gingen doen, zo super vet! I'm happy for you guys :D Ik denk vaak aan wat jullie op dit moment aan het doen zijn als ik bijvoorbeeld huiswerk zit te maken of aan het eten ben. I miss you

Anna

Hee allemaal!!
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ik mis jullie !!
En Isis, ik ken Yke wel hoor! :p ik zit samen met hem in d wacht van 8 tot 12 :p ik zal wel even zeggen dat jij hebt gereageerd op mijn verhaal.
Ik denk trouwens ook de hele tijd aan wat jullie aan het doen zijn als wij eten of wacht hebben en dergelijke.

Nogmaals bedankt voor al jullie super lieve berichten en Trijntje, geef Nouska maar een knuffelde van mij :)

Byebye xxx

frouwk@@oden.nl

van oma gehoord dat het goed gaat /wat zul je een hoop zien en beleven /heb ook voor honderd euro foto,s besteld ,kun je iets meedoen /heel veel lieve groeten van tante frouwk

Jan Jongeling

Heb je verhalen gelezen met de reacties. Heel leuk allemaal. Wens je heel veel plezier tijdens deze bijzondere reis. Ook voor de anderen. Blijf je volgen tijdens de reis. Groetjes gre en Jan uit Tolbert