Atlantische Oceaan

Hee allemaal,

Ik heb geen tijd meer gehad om nog een stukje en foto's erop te plaatsten, maar als ik in Dominica een internetcafé kan vinden, zet ik ze er sowieso op.

Groetjes Anna :)

tante frouwk

jullie zitten al op de oceaan, ik hoorde van Oma dat het goed gaat /geen Mac in de buurt nu /heel veel sukses e n geniet van alles /lieve groettante frouwk

janny Takkenkamp

Je vader belde dat er iets op internet stond van jou.Dus nu gekeken en fijn dat het goed gaat.Leuke foto ook .Jullie zullen wel bruin worden door het zonnetje.Alles naar wens hier. Leuk dat jullie iets doen met sainterklaas. Ik denk dat ze allemaal wel iets van thuis bij zich hebben.Oma heeft het aan je moeder gegeven,dus dat zie je wel.Gr Oma

Mirjam Treurniet

Hoi Anna,
ik volg je sinds kort via deze site. Leuk om zo mee te kunnen lezen met jullie reis! Hoe is het om echt MIDDEN op zee te zitten, met alleen maar water om je heen? Hopelijk heb je nog steeds geen last van zeeziekte!
Groetjes uit Groningen, ook van Jorien, hou je haaks!!!

ron, karin en Gwen

Hee die Anna,
Wat ben je toch een enorme bofkont dat je dit mee mag maken. Wat zul je de Mac missen;-) Wij hebben vanavond heeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij de Mac
gedineerd;-) Zalig was het (volgens Gwen). Hoe is het met de zeebenen, nog steeds stevig op de grond? Groetjes uit Ede

Sander

Heey Anna volgensmij heb je het daar erg leuk! Houden zo!
Gtoeten, familie Mekkelholt

janny Takkenkamp

Zo net een verhaal gelezen van jullie.Het lijktme wel tof zeg en de sfeer zal wel heel goed zijn ,dat lees je tussen de regels door.Heerlijk de zon en wij in de regen en storm.Gr Oma

Jan Jongeling

Fijn dat jullie het zo leuk aan boord hebben. Man je kan wel een boek gaan schrijven. Misschien als je weer voet aan wal zet je verhaal met foto's te vertellen bij rtv-noord. Nog een mooie tijd toegewenst. Groetjes Jan.

janny takkenkamp

Het is al laat,maar toch nog even gelezen hoe het met jullie gaat.Wat een feest zeg op 5 december en ook nog aan de studie!!!! Fijn dat het goed gaat ,Gr Oma

Hanneke Boersema

Hoi Ann, Welkom in Dominica, tjonge wat hebben jullie en prachtige oversteek gemaakt, en bbq bij 30 graden. Ik zag op latitude dat je 5000 kilometer van ons vandaan bent, succes komende dagen, gr mam

Janny Takkenkamp

Ik had al een berichtje geschreven,maar volgens mij niet overgekomen.Alles goed hier en bij jullie ook zag ik.Prachtige reis zeg.Oma gaat met de kerst en oud en nieuw naar tante frouwk.Ik hoop nog iets te horen of te lezen via de mail.Gr Oma