Cuba aankomst 13 februari

Verblijf van Anna op de San Blas eilanden en Panama is super geweest, alleen is er geen mogelijkheid geweest voor Anna om haar blog bij te werken. San blas eilanden is geen internet aanwezig en drie weken trekken door Panama, 'met een rugzak' denk je eerst wel twee keer na wat je allemaal meeneemt, niet veel dus, ook geen ipad waar alles opstond. Terug aan boord direct vertekken voor de reis naar Cuba. Nu blijkt dat op Cuba er ook bijna tot geen internet is. Na Cuba gaat de reis naar Bermuda, 14 dagen varen, hopend dat er dan wel mogelijkheid is om het blog bij te werken. Groetjes Hanneke, moeder van Anna.

Janny Takkenkamp

Het schiet al op zeg.Fijn dat alles goed gaat met jullie.Hier alles naar wens.Gr Oma

tante frouwk

fijn dat alles zo goed gaat /de luizen zijn wel op jullie hoofden vandaan /wij zaten er onder in de oorlog /amsterdam was voor ons al een sprookje / Geniet dus van alles /ik doe mijn verjaardag met24 vrouwen /een menner gaat over een kindertehuis vertellen in Polen /geniet van alles /lieve groettante frouwk

Catharina

Hoi Anna,

Wat heb je al veel gedaan en meegemaakt. Heel erg leuk om je reisverhalen te lezen en ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal in Cuba en Panama hebt meegemaakt.
Je zult al wel een aardig woordje Spaans kunnen spreken nu, super !
Groetjes Catharina, Andy en Liam en Alisha

janny Takkenkamp

Kijk ik en zie Anna met een heel leuk verhaal.Zo te lezen vermaken jullie je nog goed.Bijzonder dat je aandacht schonk aan ome jan,deed me goed.Hij had jullie kinder foto,s op de tafel staan .Met mij gaat het ook naar wens.Gr Oma

janny Takkenkamp

volgens mij is mijn mail niet overfgekomen.Nu ga ik naar Leek en kijk vanavond wel.Wat ben jij toch een bofkont!!!! Oma